lørdag den 21. april 2012

GiveAway

  Det er nu tid til en GiveAway igen som lovet til tak for alle nye læser der kommet til og selvfølgelig også alle jer der følger med i mit lille univers. Denne gang går vi efter den gamle model, men bare rolig når vi nærmere os sommeren (min fødselsdag), så vender den med trappetrinene tilbage igen;)

Denne gang, har jeg fået min GiveAway sponsoreret af Gamling fra Trendsals, som laver de skønneste papirklip, du kan se mere til hende her . Jeg har selv fået lavet en rigtig flot uro med smølfer, og det er absolut ikke sidste gang jeg bestiller hos hende. Hun er rigtig dygtig til med pap og hobbykniv:)

Trækkes søndag den 20. maj

1 lod for kommentar og fast læser

5 lodder for kommentar, fast læser o
enten skrive et indlæg på sin blog om denne GiveAway, 
sætte et billede af denne Give Away i din sidebar, 
eller min blog kommer på din blogroll

Håber du vil lege med:)

28 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Deltager med 5 lodder. Skøn uro

    SvarSlet
  3. sød uro, jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 5 gode lodder...
    Eline

    SvarSlet
  5. Åhh den er SÅ sød - den vil jeg bare SÅ gerne vinde til min lille datters kommende værelse. Vil gerne nuppe 5 lodder :-)

    Ha en dejlig lørdag
    Julie - Frk.Munk

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 1 lod. Hvor lækkert!

    SvarSlet
  7. Anonym4/21/2012

    Super. Jeg er med på 1 lod :-)
    Kh Camilla
    camillabangklitgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Snupper et enkelt lod!

    SvarSlet
  9. Nøøøj, hvor er den fin og så de skønne elefanter - den må jeg da bare eje, så 5 lodder til mig!

    KH
    Laila, der hygger sig med at følge både Trolden og hans mors fine kreationer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor du sød Laila:) Altid dejligt at vide at du vil følge med:)

      Slet
  10. Et lod til mig :)

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  13. Jeg er da helt sikkert med på 5 lodder:-), linker i morgen når jeg kommer til computeren:-)

    SvarSlet
  14. den er super fin den der :-) Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  15. Jeg hopper med i puljen med et lod...

    SvarSlet
  16. Napper 1 lod. Har lige fundet din blog - super fin er den. Så vupti er jeg fast læser. :)

    SvarSlet
  17. Jeg er da helt klart med på 5 lodder søde - skøn skøn præmie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det i hvert fald, har også lige bestilt en til Troldens værelse (self i grønne/lime/tyrkis farver;P)

      Slet
  18. Ih, den uro har jeg beundret længe. JEg smider 5 lodder i puljen, og glæder mig meget til at følge dig fremover, det er en skøn blog du har :-)

    SvarSlet
  19. Ihh hvor fint, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne have ét lod :)

    SvarSlet
  21. ja også et lod til mig :-) de er for søde :-)

    SvarSlet
  22. 5 lodder til mig. Den er jeg da nødt til at vinde til min lille niece :-)

    SvarSlet
  23. Anonym5/16/2012

    Jeg snupper 1 lod :-)
    Hilsen Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen