onsdag den 25. april 2012

Juniorsengetøj til Trolden...

  Jeg har længe været lidt "lun" på disse fugle, og endelig får jeg fat i et helt junior til Trolden, men der er så ikke noget hovedpude betræk til, så det må jeg selv igang med at lave.. ;) Det jeg vil gøre er, at jeg vil sprætte betrækket op så jeg får to sidder også lave et pudebetræk af det ene og sætte en anden favorit på bagsiden, men så er det jo bare lige hvad? hehe... 


De er da søde, ikke? Er der andre kombinationer? Jeg ved de også findes i orange, men jeg synes ikke rigtig den går til "ejn horra". (oversat "en dreng" på bornholmsk;P)

13 kommentarer:

  1. Nu spørger jeg sikkert dumt, men var det ikke nemmere at sy et matchende pudebetræk i stedet for? Så skal du heller ikke bruge så meget stof...måske i de nye turkise Graziela hjerter? Det gjorde jeg med de brune hjerter, da jeg fik et juniordynebetræk med Fido forærende, og det synes jeg blev rigtig fint ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jeg så rimelig vanskelig søde Laila... hehe.. når jeg først har sat mig noget for, så ja.. Længe leve stædigheden;P Men tak for ideen, kan være jeg vil gøre brug af den en anden god gang:)

      Slet
    2. Ja, det tænkte jeg nok - kunne ligesom godt fornemme det på de ting, du viser frem, at du har dine klare meninger om, hvordan tingene skal være og er vist også lettere perfektionistisk, når det kommer til resultatet, ligesom visse andre host host ;-) Men så glæder jeg mig bare til at se Troldens sengetøj, når det er færdigt...og tier næsten stille - se længere nede ;-P

      Slet
    3. hihi, ja det har jeg jo nok og det må hvis jeg også hellere indrømme at jeg er, (MEGET);P Men er det ikke bedst sådan? Man vil udrette det bedste, og ikke kun gøre sit næstbedste? :)

      Glæder mig også til jeg får det færdigt, men har heldigvis noget tid at løbe på, da Trolden stadig bruger sin babydyne i noget tid endnu:)

      Tak for hjælpen :D

      Slet
  2. Jeg har de små pipfugle i blå, turkis, orange og rød. Desværre har jeg kun nok af den orange til at sælge af. Det havde ellers været fint at tilbyde dig noget af det blå :)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke:) Men fine er de;) Og det bedste ved det hele er (som ellers er sjældent når det kommer til stof) manden er også hele vilde med dem:D

      Slet
  3. Orange er da fedt til drenge, og især sammen med den blå - men måske jeg bare er surf-skadet, he he...

    Men ellers hvad så med prikket bagside i turkis eller lime?? som jo også er nogle af dine favoritfarver ;)

    Men kender ellers det med stædigheden, som du skriver til Laila - der er dælme heller ingen der skal komme med nye ideer til mig hvis jeg har sat mig noget andet for ;D

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Orange og blå er ikke lige mig, er meget kræsen når det kommer til farvesammensætning;P Ingen kommentar;P

      Ja, det ville faktisk være rigtig flot, den må jeg lige tygge videre på:) Tak søde...

      haha... der ligner vi også hinanden meget;P

      Slet
    2. I sig selv er orange fedt til dreng, enig, men de to farver sammen... narh.. kaos i mit hoved... hehe

      Slet
    3. He he... jeg er nok også mest til turkis og lime sammen med orange - den rigtig blå passer nok ikke rigtig sammen med orange - tror faktisk heller ikke selv jeg ville have sat dem sammen når det kom til stykket ;P

      Men jeg kan da lige se fuglene for mig med prikket turkis eller lime ;)

      Slet
    4. Hihi Karina;)

      Ja det må jeg indrømme det ville faktisk være rigtig sødt, jeg må jagt efter "dots" ;)

      Slet
    5. Så kaster jeg bare nogle links på nogle prikker ind til de bestemte damer ;-) :

      http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=9145&articleid=29830

      http://www.stofogstil.dk/Katalog/Bolig.aspx?group_id=9299&articleid=29828

      Slet
    6. Hvor du herlig Laila, mange tak:)

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen