fredag den 18. maj 2012

Pastelguf #2 Andet forsøg

  Igår, viste jeg jer min nye bestilling på en af mine tæpper, men lavet som et juniorsengetæppe i stedet for. Efter nøjere overvejelse (garanteret sovet på det:)), blev kunden enig med sig selv om (nok med lidt indflydelse for mig.. hehe) at der kun skulle være max 3 farver, frem for 5. Og jeg må sige, selvom jeg var positiv overrasket over hvordan det kom til at se ud med første forsøg, er jeg alligevel glad for hun besluttede sig for det, da jeg må sige, dette resultat er jeg meget mere glad for. Nu med farverne: lyserød, grøn/mint og gul. Endnu engang mangler jeg kundens accept til at komme igang med min gode og uundværlig ven: symaskinen... 

  
Det nye resultat: som mangler  kundens accept

Første forsøg:
Som faktisk også blev overraskende godt - det må jeg prøve at lave en anden god gang:)

10 kommentarer:

  1. Helt klart det nye, det er super fedt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber vi så køber også synes:D

      Slet
  2. hvor er det fint, jeg kunne nu godt lide det første der var mere spræl i, men det nye er også rigtig fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover dig Lotte, jeg skal nok lave et i de farver næste gang;) hehe

      Slet
  3. Ja du behøver jo ikke spørge mig om jeg kan li farvekombien ;D WAUW det er flot ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, det er jo det søde;P Lige dine farver.. hehe

      Slet
  4. SMUKT!!!! Hvem der bare havde de evner og de lækre stoffer, suk....
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh bliver da helt forlegen, hvor du sød:) Af hjertet, TAK:D

      Slet
  5. Det er da et rigtigt tøsesengetæppe, som jeg tror, at der er en lille pige (og hendes mor ;-)), som bliver rigtig glade for :-)

    Må dog tilstå, at jeg er enig med Lotte, for jeg kunne også bedre lide det andet med flere kontraster i, men kan sagtens se, at det bliver mere "rodet" at se på, end den nye version. Der var bare så mange skønne stoffer i 1. version, som jeg ville have elsket at eje, og hvis du stadig er interesseret i mit lilla retrostof (fra Helenas dukkelift), er jeg helt vild med det med børnene, der fisker - måske er du med på en bytter?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver et rigtig tøsetæppe:) Men fint bliver det i hvert fald:)

      Jeg synes de er fine på hver deres måde, men er dog mere til andet forsøg - men du ved jo hvordan jeg har det med for mange farver på engang i det samme:)

      Er stadig meget interesseret, men har desværre ikke mere af det med børnene, det var det sidste stykke jeg brugte til dette tæppe...:) Der var ikke noget andet jeg evt kunne friste med? :)

      knus

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen