torsdag den 7. juni 2012

Velkommen indenfor - Mit "Krearum"

  Jeg fik endelig ryddet lidt op på min kreakrog, så jeg kan vise den lidt frem. Her er mit fristed, elsker at sidde her og kreere. Jeg har lige fået en tavle op (som jeg selvfølgelig har spraymalet - den var træfarvet før med metalgitter for, nu er den blevet i den farve som min "nye" brødkasse) og den er jeg super glad for, sådan har jeg længe ønsket mig, og ledt længe efter, så kommer jeg selvfølgelig i tanke om at jeg gemmer en nede i vores kælder (typisk mig) som jeg havde fra da jeg boede hjemme hos min moar. Bogkasserne har også lige fået en tur med tapet, jeg synes der manglede lidt "umf".
  Min kreakrog har placering i stuen ved siden af mandens "kontor" i vores stue, jeg måtte opgive mit hobbyrum til Oliver, så han også kunne få et værelse, men det går nok;) Dette fungere også super godt og jeg er glad for jeg kan tilbringe tiden med familien samtidig med jeg er produktiv:) Dog er der ikke meget plads, så håber en dag, vi finder noget større, eller det skal vi, hvis vi især skal have flere børn.. hehe..

  Ja, det var jo meningen at jeg havde købt elefanterne til Oliver, men det er ligesom de ikke rigtig er flyttet sig siden jeg fik dem ind af døren. MEN de ser da også bare så godt ud til her, så jeg tror de bliver;P
  Jeg mangler stadig lige give de store marmelade glas en tur med decotape og lidt dymo, som jeg har gjort på de andre, pynter lidt mere end de gamle marmeladeetiketter.
 

12 kommentarer:

  1. uuh det ser lækkert ud! Hov så lige der står bloggen 2 gange! Jeg havde skjult den første med hvid skrift, så det passede bedre rent visuelt med de 4 andre :D bare et lille tip..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette:)

      Hvad gør jeg? Har godt lagt mærke til det;) Har problemer med det billede du sendte mig med "velkommen indenfor" det er ikke lige så stort som de andre:(

      Slet
  2. Sikke et fint krea rum du har dig :)

    Glæder mig os til at få bare et lille krea hjørne når vi flytter snart :)

    Sabrina
    www.sajumedesign.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro mig, jeg er også vildt glad for det, håber også på når vi flytter til noget større, at jeg kan få mit eget rum, i stedet for kun et hjørne;)

      Bliver dejligt:)

      Slet
  3. hvor er det en lækker kreakrog du har dig,jeg er dybt imponeret over hvor organiseret og hyggeligt der ser ud, min er stadig under opbygning og er slet ikke klar til at blive vist frem endnu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte:) Ja når det kommer til sådanne ting, jeg meget et ordens menneske. Det kan du også se på mine tæpper, for at tage et eksempel, der skal helst ike ligge nogen ens lapper tæt på hinanden eller i samme række (der bliver leget suduko, når jeg ligger dem op.. hehe.. )

      Mit har også været længe undervejs, da jeg har manglet min bogkassehylde og tavle, men nu er det her:)

      Glæder mig til at se dit fristed:D

      Slet
  4. sikke fint :) jeg håber også, at få et krearum en dag - lige nu har jeg også et hjørne i stuen, men det er et rod (som du måske har set på min blog) men en skønne dag! Kan godt forstå du beholder elefanterne selv, nu har han jo fået en blød en af slagsen, så han mangler jo ikke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi krydser fingre for det sker for os begge en dag:)

      Ja det var mit også, men nu skulle det være og trolden tog så en ordentlig lur og jeg gik igang:)

      Ja ikke, tænker jeg også er en god undskyldning;P

      Slet
  5. åh hvor er det et skønt kreasted du har... lidt misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Ved heller ikke hvad jeg skulle uden det (nu hvor man har det;) )

      Slet
  6. Ej hvor er det en skøn krea plads du har dig, er ret så misundelig! :)
    Og lækker blog, du har hermed fået en ny flittig læser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have, jeg er også rimelig glad og stolt af den;)

      Du er mere end velkommen:) Altid dejligt med nye læsere:)

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen