onsdag den 13. juni 2012

Vi kender det sikkert garanteret alle sammen...

... det med at der ligger ufærdige projekter og flyder på ens kreabord. Ja, jeg gør i hvert fald, men nu har jeg besluttet at jeg skal være bedre til at gøre tingene færdige. Nytter ikke noget til sidst, det hele hober sig op efterhånden. Men jeg synes stadig det er svært og jeg må tage mig selv i ørerne, hvis jeg lige falder over noget andet jeg mere har lyst til at lave eller lige får en idé som jeg simpelthen bliver nødt til at prøve. Her prøver jeg så løse det ved at skrive det ned, samt evt tegne mine tanker i form af billeder, hvordan min idé kan se ud... Dog sker det engang imellem, at jeg bare bliver nødt til udføre denne idé hvis den fylder alt for meget i mit lille hoved. Men jeg vil sige jeg begynder at blive bedre at stå imod;) 

Det jeg endelig har fået færdigt..

En ordentlig mundfuld hagesmække (more to come)

Du kan se udvalget her

10 stk sættekasser (den ene er i min Give Away)
Du kan se udvalget her


Og jeg mangler en masse endnu, dejligt man ikke keder sig herhjemme;)


Nu kan jeg se endnu et Trin er åbnet sig i min Give Away - En flagranke kommer i Trin 3


Dejlig dag derude og hvis du endnu ikke har meldt dig til min Give Away, kan du nå det endnu!! :)

8 kommentarer:

  1. Ej men for pokker hvor er du produktiv!! :) Superflotte hagesmække, jeg har længe ville forsøge mig med sådan nogle (virker som et nogenlunden overskueligt projekt, det må jeg da kunne finde ud af) skal snart til barnedåb og måske skulle jeg lave sådan et par som en del af gaven. Må jeg spørge hvad du bruger som 'vandtæt' lag? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kasserne er iøvrigt også vildt flotte - ja det er det hele :) kender også godt det med, at starte nye projekter op og jeg har også lidt 'dårlig samvittighed' liggende i en kurv et sted - men i dag lykkedes det mig da, at få en af dem færdig :)

      Slet
    2. Jeg skal jo finde på et eller andet at lave når trolden sover til middag;) hehe..

      Det kan du også sagtens finde ud af;) Jeg bruger det der gummifrotte (ala tisselagen), eller voksdug, kommer lige an på hvad jeg har på "lager";)

      Ja præcis sådan har jeg det nemlig også, men det er ligesom det var knipler i fingerne med at komme igang med nogle andre ting også, og så bliver de andre ting "glemt" ;)

      Slet
  2. Anonym6/14/2012

    Super fede ting du laver. Er det kun muligt at købe hagesmække og sættekasserne over trendsales?
    Kh Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak Tine:) Nej det er det ikke:) Skriv mig en mail, så kan vi finde ud af noget:)

      vh Mia

      Slet
    2. miameyland@gmail.com :)

      Slet
  3. Skønne skønne smække du får syet, er vild med dine farvekombinationer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:D Jeg går også rigtig meget op i at det helst skal passe sammen:)

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen