mandag den 1. oktober 2012

Uglerne er tilbage...


  Det har været en super travl uge denne uge. Hele familien, har været ramt af en ordentlig omgang sygdom og mor her har afsluttet en af hendes case her i fredags sammen med hendes gruppe. Det gik rigtig godt og vi kan ikke klage;) Heldigvis indtil i mellem trods sygdom, som af en eller anden årsag, bare ikke vil lade os være, har jeg alligevel fået lavet en smule kreativt. Disse ugler.. Hvor er det dog dejligt at sidde med dem og filt igen. Jeg elsker at arbejde med filt, det er så nemt at have med at gøre. 

De kan bestilles, kr. 45 pr stk. 5 for kr. 200. og portoen er kun kr. 6, så det er til at med at gøre:) 



Jeg har fået designet nogle små klistermærker som jeg bruger til at sætte bag på ugler,  i stedet for  navnebåndet som jeg normalt kommer på mine produkter. "Fint skal det være". 



4 kommentarer:

  1. de er så fine og søde dine ugler

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte.. De er også fantastiske at lave, men tager tager tid da de laves i hånden:)

      Slet
    2. det ligner også noget pillearbejde, ikke noget jeg ville have tålmodighed til at kaste mig over, de er vildt flotte

      Slet
    3. Det er det også:) Men nogle kan hækle og jeg kan dette;) hehe...


      Tak Lotte:D

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen