onsdag den 6. februar 2013

Blogudfordring ... og mere patchwork...

En ting jeg aldrig bliver træt af, er at lave mine tæpper. Hvert eneste ene har sit helt eget udtryk. Tæppet forneden er en bestilling. Ønske farverne var: lyserød, gul og lilla. Hvor lilla skulle være den mest dominerende farve. Love it.. Målene blev 80x80 cm (normalt laver jeg dem i 100x80 cm) og et stort ønske at det rigtig skulle være et super blødt tæppe, da de har et betongulv den lille prinsesse skal ligge på. Så med 3 mellemlag og en utrolig flot mørk lilla fleece på bagsiden, er det blevet flot... Hertil havde kunden også ønske om et ammepudebetræk i samme farver og i patchwork, så det bliver spændende om jeg kan finde ud af det;) Jeg må få fat i Olivers ammepude og tegne efter den, så jeg får et mønster:) Jeg har tænkt at jeg vil sy en inderpude også, så man undgår at skulle have fyldet ud med hvergang når puden skal vaskes, efter der sker uheld. 


Jeg nåede ikke lige at poste et indlæg med mit ynglings retrostof i jan mdr, så det kommer med her:

2 af disse skønheder findes også i ovenstående tæppe, nu er lilla jo min ynglingsfarve, så jeg synes det er svært lige at pejle ud af hvad der er ynglings ynglings da jeg har mange darlings i den lilla farve blandt andet;)


8 kommentarer:

  1. Anonym2/06/2013

    such happy colors!!!

    SvarSlet
  2. Lækkert tæppe... når der måske engang melder sig en lillesøster, så er det klart også mine ynglings farver :-) SMUKT...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita, du er altid velkommen tilbage;)

      Slet
  3. Hej Mia
    Dit tæppe er blevet rigtig lækkert : ) Og dine yndlings-stof: MUMS!

    Glad aften videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marthe:D Og tak for en skøn udfordring:D

      Og i lige måde til dig!

      Slet
  4. Anonym2/11/2013

    Hvor er tæppet bare blevet fantastisk flot, Mia!
    Jeg glæder mig til at modtage begge dele (:

    Har du flere ugler tilbage? (:

    Hilsen Christina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina:)

      Du får lige en mail

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen