søndag den 17. februar 2013

Færdige kreationer...

Efter selv at have konstrueret et mønster til at lave et ammepudebetræk vha. Olivers ammepude, er jeg endelig blevet færdig. Jeg må sige det var svære end hvad jeg lige havde forestillet mig, men skønt er det da blevet og det håber jeg også modtageren synes:) Nu matcher tæppet og ammepuden i hvert fald...


En anden bestilling var denne nusseklud (50x60 cm) i patchwork med lækker blødt fleece på bagsiden. Historien var denne, at kunden ønskede en erstatning til sin lille søn som slæber rundt på hans store pude, så hun kom til mig om jeg ikke kunne finde på et eller andet som ville være lidt nemmere for lillemanden at flytte rundt med og som var god at putte med i barnevognen. Heldigvis fik den en god modtagelse og puden er nu skiftet ud med denne :)

6 kommentarer:

  1. Anonym2/17/2013

    Pretty!!! You should have sent it all to our address! ;) Just love the colors on the pillow! :) Big hugs, xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Susi:D You're always welcome to make a order:) xoxo

      Slet
  2. Hold da fest et arbejde med at lave ammepude med patchwork - du gør det ikke just nemt for dig selv, søde ;-) Men som altid superflot resultat og også rigtig god idé med den lille nusseklud.

    Synes det er længe siden, at vi har set noget til din lille mand - er han ikke vokset helt vildt, for det synes jeg, at min mindstemand er, og sikke meget han lige pludselig snakker (noget er mere forståeligt end andet ;-))?

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. nej, men det er jo ikke noget nyt, vel;P

      Tusind tak, ja de er bare blevet rigtige fine begge to..

      Ja, det er det også, men han skal nok snart komme på;)

      Slet
  3. Anonym2/21/2013

    Mia, har nu modtaget pakken med både tæppe og ammepude m.m. og hvor er jeg bare fantastisk glad for det hele! Du er vanvittig dygtig!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina... <33 Det varmer altid at høre!!!

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen