lørdag den 23. november 2013

Udvidelse af sortiment

Jeg har længe leget med ideen om at udvide mit sortiment i webshoppen. Så kategorien 'Syting', bliver fyldt med de lækre jersey metervarer. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer så jeg kan få en idé om hvad I kunne tænke jer at jeg får shoppen, og hvor stor interesse der er for dette?   
 
Jeg glæder mig utroligt meget til dette, da det vil være et skidt tættere på min drøm.

 
Udover de mange drømme og ideer, jeg går rundt med, har min webshop også fået sig en make-over. Tjek det ud, hvis du endnu ikke har set det. Lige her.
Jeg har udover det foretaget et navneændring. Fremadrettet vil mit mellemnavn 'Meyland' præsenteres, dog er jeg stadig i overgangen fra 'Meyland Design', som jeg da også har været utrolig glad for, men som jeg også tænkte med min webshop, det første look, trængte jeg til noget nyt.
 
Det næste som står på listen, er at give min forsømte blog en kærlig hånd, for jeg må sige efter webshoppen, har en masse kærlighed, er bloggen blevet glemt. Og det synes jeg virkelig er synd, for det var her det hele startede, hele dette kreative univers startede mig, lysten til at udfolde sig og være med til at inspirere, skabe nye bånd til nye (visuelle) ansigter, det savner jeg. Jeg bruger instagram utrolig meget, men jeg må sige at jeg savner det at kunne uddybe og fortælle mere, end som bare få ord til hvert billede. Generelt oplever jeg rundt i Blogland at jeg ikke er den eneste som går rundt med disse tanker. Skal vi så ikke aftale, nytårsforsættelsen er at blive mere aktiv både i Blogland, men også berette :)
 
Dejlig dag derude.. 

2 kommentarer:

  1. de stoffer du viser frem er i hvert fald meget fine :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Sandra:) Det synes jeg også..

    SvarSlet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen