tirsdag den 29. marts 2016

Dejlig påske på Ønske Øen og det med at overskride grænser...



Efter en hjemmevendt og dejlig påskeferie på Ønske Øen, er det nu almindelig hverdag igen. Hjemme på øen, gjorde jeg/vi noget totalt grænseoverskridende. At få tage billeder. Rent udsagt, jeg er ikke stor fan af det, hvor jeg er i helprofil. Jeg har før skrevet om de issue jeg har haft med min krop og de kampe jeg har kæmpet. Denne grænse, valgte jeg at jeg ville overskride, det er her hvor jeg ikke kan kontrollere at der kommer flere kg på og jeg gjorde det. Når jeg umiddelbart selv ser mig i spejlet, synes jeg det ser okay ud, og jeg er en af de heldige, jeg har endnu ikke taget særlig meget på, kun 7 kg, og jeg har lidt over en mdr tilbage til termin. Sidste graviditet tog jeg 14 kg på. Men da jeg så billederne, brød jeg alligevel sammen, jeg ved godt det også er hormoner osv. men der må jeg indrømme, der slog det mig. Mit ellers perfekte billede oppe mit hoved, blev lidt melet til jorden, hvorfor ved jeg egentlig ikke, for stor er jeg jo heller ikke og meget er jo væske. Jeg tror bare tanken om at blive stor igen, frygter jeg helt vildt. Efter at have tygget lidt på, må jeg indrømme det faktisk er blevet nogle rigtig skønne billeder, og man kan mærke hvor glade vi er. At få taget billederne havde ikke gået uden Elizabets hjælp, som er fotograf på Bornholm og en uge før de skulle tages kunne presse os ind i hendes kalender. Det er vi meget taknemmelig for. Mit ønske var at få dem taget på vores føde ø med vores fantastiske natur som baggrund og den blev opfyldt. 


Vi har allerede nu besluttet at vi skal have taget flere billeder, når lille T er født, nu her til sommer. 

3 kommentarer:

  1. FANTASTISKE BILLEDER! og hvor du dejlig ud smukke :* Det med at have det skidt med mig selv og min krop kender jeg jo desværre og som dig havde jeg det rædsomt med at tage på under graviditeterne, frygtede så meget at være/blive stor igen. Men nu bagefter elsker jeg billederne af mig selv med babymave, det kommer du også til ;) og som du skriver - så stråler lykken ud af jer alle sammen, du har tydeligt fundet den helt rette, det fortjener du :* :* :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde 😘 det er egentlig dybt godnat man går og har det sådan, ikke, nu hvor der vokser det dejlige vidunder ind i een.

      Slet
    2. Det gør jeg heldigvis allerede nu, tror bare jeg fik en hjerneblødning der og hormonerne påvirkede også een del. .

      Jeg er også bare lykkelig og glad, har virkelig fundet ham ❤️

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen