tirsdag den 10. april 2012

Vindere af GiveAway!

 


  Så kom dagen hvor min lidt "anderledes GiveAway regn" fik sin ende. Tusind tak for alle jer som har meldt sig til min lille leg, og for de mange ros jeg har fået.

Velkommen til de mange nye læsere.

  Jeg er blevet spurgt og man må afprøve min "GiveAway metode" og selvfølgelig må man det;) Jeg ville blive rigtig glad for en henvisning når det kommer i kraft og jeg er også lidt nysgerrig at se hvordan andre ville gøre det, selvfølgelig typisk mig;)

Nu til vinderene... Jeg har anvendt True Random Number og kommet frem til disse vindere og i blandt dem har jeg trukket lod og de trin der blev åbnet. Skriv til mig på mail miameyland@gmail.com så jeg kan få jeres adresse... 

tiinerdk 
Trin 5 - hagsmæk (lad mig vide om det er til pige eller dreng)


Fru Bach 
Trin 4 - 5 stk ugleophæng


Charlottes-kager 
Trin 1 - flagranke (lad mig vide om det er til pige eller dreng)


Heart Design  
Trin 2 - Stofbunken


MariesFabrik 
Trin 3 - 2 stk af Kylle Rylle




Tillykke til vinderene...


I anledningen af mine nye læsere, kommer der snart en ny GiveAway igang igen:)



10 kommentarer:

  1. WOW - jeg har vundet min første Give away!!! TAK til Lykkens Gudinde :)))
    Jeg sender straks min adresse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nu sendt afsted til dig Marianne:D

      Slet
  2. wuhu :-) Jeg har i øvrigt ladet mig inspirere lidt af din metode i den giveaway jeg har kørende lige nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis der er mulighed for det vil jeg synes det var herligt hvis kyllerne var i gule-grønne nuancer.

      Slet
    2. Jeg ser hvad jeg kan gøre;) Hvis du sender mig din adresse, kan de komme afsted til dig:)

      Slet
    3. åh gu ja. selvfølgelig. Sender en mail med det samme. beklager...

      Slet
  3. Ej hvor skønt, jeg sender min adresse med det samme

    SvarSlet
  4. T A K for den kæmpe bunke fede stoffer Mia :))))))))))))))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at de faldt i god jord!!! :D Glæder mig til at se hvad du vil trylle med dem:D

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen