lørdag den 14. december 2013

Anmeldelse af Dove Intensive Repair




Jeg er jo som bekendt buzzadorer, og nu har jeg fået chancen for at prøve Dove's shampoo samt balsam (hvilket også er en hårkur) af. Mit eget kendskab til Dove er, at de har det fedeste koncept. Netop at bruge kvinder som har former, kvinder som de fleste af os i deres kampagner og reklamer. Det synes jeg er super fedt, fordi netop alt for mange, specielt kvinder, prøver at jagte det uopnåelige og urealistiske skønhedsideal, industriens billede som at værende sygelig tynd. Derfor er  jeg stor fan af de producenter samt mærker som ønsker at gå i mod strømmen, så kvinder som mig med former (specielt efter en graviditet hvor de sidste kilo bare IKKE vil rasle af) kan være med og føle os skønne og smukke. Just the way we are. 




Lidt om produktet: 

Dove Intense Repair:

• Giver samme fordele som en hårkur, men som bonus virker lige så hurtigt som en almindelig balsam. Balsam: lad det virke i 1 min.    Hårkur: lad det virke i 2 min.
• Har en aktiv formel med Keratin. Repair Actives, som virker på hårets celleniveau og hjælper med at genopbygge skadet protein.
• Virker både genopbyggende og forebyggende mod fremtidige skader på dit hår. Ved brugen i 14 dage, vil man kunne se en klar forbedring.
• Forhindrer spaltede spidser og afbrækkede hårstrå.
• Passer til de fleste hårtyper og kan anvendes hver dag i stedet for balsam.

Min egen opfattelse af de to produkter, jeg vil tage mest udgangspunt i balsamen, er at jeg synes de duftede skønt. Jeg går meget op i at det ikke overdoser af parfume jeg hælder i hovedet, duften var lige tilpas. Shampooen skummede som den skulle, hvilket jeg sætter pris på, og var nem at arbejde med. Jeg tog den i 2 gange, først vasker man alle stylingprodukterne ud og efterfølgende i endnu engang, for at vaske håret rent. Shampooen er ikke en hvor jeg tænker; uhh den skal jeg bare have, jeg synes den minder meget om de andre jeg har prøvet. og med mit store feehår, kræver jeg meget af min shampoo. Balsamen som også fungere som en hårkur, var udemærket. Jeg lod den virke i 2 min for at få den hårkur virkning ud af den. Den gjorde håret dejligt blødt, ingen tvivl om det, men den er slet ikke nok til mig. Jeg skal helst kunne redde mit hår bagefter jeg har brugt en balsam, og det kan jeg ikke med denne. Ligeledes har jeg det sådan lidt, hvis man skal få optimalt noget ud af en hårkur, så skal den helst sidde mindst 15 min. og kun bruges et par gange om ugen. Men den er fin til dem, som går og tripper på at produktet skal virke og de kan komme videre. Jeg kan derimod godt lide at tulle rundt med en hårkur om morgenen imens jeg indtager morgenmaden, og en varm kop te samt lillemanden også lige skal tages af. Så får den i hvert fald lov til at blive i længe nok, før den skyldes ud. Men alt i alt en udemærket balsam. Jeg havde håbet på at dette var vidunderet for mig, så jeg kunne komme udenom brugen af balsamspray og diverse olier. 
Det er ikke en serie hvor jeg tænker den skal jeg bruge igen, da den desværre ikke opfyldte mine behov. Men for den travle forbruger som ønsker at håret bare skal vaskes og begge dele skal bruges, er serien en god løsning.



Mit hår lige vasket med shampoo samt balsam på 14. dagen. Der er sket en lille forbedring, da jeg farver hår ved 3-4 mdr. Så jeg synes da den har været med til at reparer en smule. Men at redde mit hår ud efterfølgende, er simpelthen umuligt, balsamspray samt hårolie skal dertil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen