lørdag den 14. december 2013

Anmeldelse: Stol på pink. Sig farvel til pletter.


Billede lånt her: http://www.google.com/search?q=pink+farvel+til+pletter&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YcasUrEYpZTgBIvVgOgN&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1228&bih=706#q=vanish+buzzador&rls=en&tbm=isch&undefined=undefined&facrc=_&imgdii=_&imgrc=dBXAvZ81RlBszM%3A%3BWMvvCs7QOAJAEM%3Bhttp%253A%252F%252Fblogg.alltforforaldrar.se%252Fsojka%252Ffiles%252F2013%252F12%252Fvanish.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fblogg.alltforforaldrar.se%252Fsojka%252Ftag%252Fbuzzador%252F%3B667%3B694


Jeg har fået lov til at anmelde Vanish. Jeg er jo bekendt Buzzador og det kan også blive ved at trykke her.

Jeg har aldrig prøvet at anvende Vanish før, da for det første jeg har tænkt, det er dyrt i forhold til det jeg bruger i forvejen, og det er pink, for pink efter min smag. Men så da denne mulighed kom, hvor jeg kunne for lov til at afprøve det, sagde jeg så ja. For lidt nysgerrig er man vel alligevel og jeg har kun hørt godt og produkterne. Efter jeg har fået min lille dreng, er græspletter, pletter generelt ikke en sjældenhed. Det er de små bare temmelig gode til at præstere. I løbet af kampagnen, har jeg skullet lave en plettest med diverse pletter, men det har jeg simpelthen ikke fået gjort, da denne dec mdr, bare har været alt for kort, og en masse ting at tage sig af. Dog har jeg fået prøvet de fleste af produkterne, og eksamplerne er givet ud til familie og venner.

Min generalle holdning til vaskepulver er, at det skal være så neutralt som muligt. Vi putter i forvejen så meget parfume på vores kroppe, så vaskepulveret skal være uden alt for meget af det dårlige. Jeg ser også helst det har astma og allergiforbundet DK på samt svanemærket osv.

Vanish mener selv de er ekspert i alle former for plettter - selv de mest vanskelige og mest indtørrede af slagsen. Yes tænkte jeg, da jeg har nogle hvide skjorter samt hvide arbejdsbluser med makeup rester i kanten som bare ikke vil gå af i vask. Derfor satte jeg 'Vanish Oxi Action Crystal White Pulver' på prøve.


Vanish Oxi Action Crystal White Pulver - holder det hvide tøj hvidt
  • Er effektiv mod alle typer pletter.
  • tilsættes sammen med vaskemiddelet ved hver vask eller kan bruges ved forbehandling før vask
  • parfumefri
  • anbefales af Astma og Allergiforbundet i DK



Før: Makeuprester som bare ikke vil gå af i vask, samt den hvide farve er blevet en smule kedelig efter mange vaske.



Efter: først forbehandlet og vasket igen med almindeligt vaskepulver. Forbedring, en smule, men pletten er der stadig, dog forbedret samt skjorten virker mere hvid.


Så her kan man konkludere, at alle pletter kan den ikke tage, desværre, havde virkelig håbet, da det er ynglings skjorten. Mine hvide arbejdsbluser virker noget hvidere, og her er makeupresterne minimalt. 


Vanish Oxi Action Pulver
  • bruges ved hver vask eller som forbehandling før vask
  • effektiv mod alle typer pletter
  • parfumefri
  • svanemærket
  • anbefales af Astma og Allergiforbundet DK


Vanish Oxi Action Spray

  • garanterer en øjeblikkelig virkning på pletter 1. gang
  • Eget til alle farver
  • fjerner pletter på tøj og andre tekstiler
  • sprayes direkte på pletten før maskinvask
  • skal virke i højst 5 min.
  • parfumefri
  • svanemærket




Vanish Exstra Hygiene Pulver
  • Hjæler med at fjerne bakterierne i vasketøjet
  • til hvid og farvet vask
  • bruges ved hver vask eller som forbehandling før vask
  • effektiv mod alle typer pletter
  • parfumefri
  • svanemærket
  • anbefales af Astma og Allergiforbundet DK

Denne var jeg positivt overrasket over. Vi ved alle hvor svært det nogle gange kan få træningstøjet svedlugt til rigtig at gå væk (specielt mandens, sorry skat), men her blev jeg forbløffet, efter jeg havde tilføjet dette var denne lugt som tøjet stadig kunne frembringe efter vask, helt væk, og duftede rent. Manden selv kommenterede dette, og spurgte om jeg havde gjort noget anderledes. Så i stedet for at han skal træne i noget som stadig luftede af sved, kan han roligt træne nu i det og føle sig ren, før han begynder at svede igen. 


Som sagt nåede jeg ikke alle produkterne igennem som jeg gerne ville. Men indtilvidere er jeg positiv, og begyndere mere og mere acceptere den pinke farve i vores lille hjem. Jeg synes den er en god hjælper.

1 kommentar:

  1. Det er desværre sjældent at man finder et mirakelmiddel til at fjerne de gamle pletter. Men det ser da ud til at der er sket en forskel!
    Giver dig helt ret, at man bør holde sig til miljømærket vaskepulver!
    Især noget man skal tænke over når man har børn. :)

    SvarSlet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen