søndag den 23. februar 2014

Jeg er her stadig...

Først og fremmest vil jeg sige undskyld, der går ALT for lang tid imellem indlæggene, og målet var ellers oppe mig lidt. Det lød nytårsfortsættet. Men som de fleste ved, en travl hverdag, har man bare ikke tid til det hele, derfor er IG for mig, meget nemmere, det er meget hurtigt og vi kan stadig føle med hos hinanden, hvilket jeg elsker. Jeg synes det er vild spændende at føle med i andres hverdage, og de ideer som bliver udviklet derude, som jeg finder stor inspiration i. Men alligevel vil jeg ikke slippe min blog fuldstændig, derfor har jeg besluttet mig at få hjælp udefra og få den opdateret lidt, gøre den tidløs og bare om mig, selvfølgelig vil jeg stadig skrive om kreative sysler og vise nye produkter som er blevet tilføjet til min blog, da det jo er en kæmpe del af mig. Men jeg tænker hvad at gøre brug af mit eget navn til mig blog og ikke mit hobbyvirksomheds navn, gør det den mere personlig og jeg føler mig ikke tvunget af kun at poste et nyt indlæg og kreative sysler.
De sidste måneder, er der sket en masse og jeg har en masse at lave. Jeg mangler kun et år af min uddannelse, så er jeg udlært, så jeg har travlt med selvfølgelig at masse mit fuldtidsarbejde, lektier, skoleophold og selvfølgelig pleje min famille og venner. Hobbyen har stået lidt på standby på det sidste, men jeg får da lavet lidt, og der kommer da også lidt bestillinger ind, hvilket er super dejligt. Min mor og jeg har et stort projekt i gang, som næsten har stået på et halvt år nu. Vi er ved at istandsætte mit gamle kælderværelse hos hende til vores nye hobbyrum, så jeg er flyttet helt ud af stuen hjemme hos os selv, hvilket er dejligt, så nu er det kun en stue og mere plads til Oliver kan boltre sig det det hjørne hvor jeg fyldte med mine ting. Vi mangler stadig en del på værelset, men hvor er det dejligt at der er fremgang. ALT mit stof er lagt på hylder, og de store ned til de mindste dimsedutter er blevet sorteret i opbevaringskasser, hold da op hvor man pludselig finder ud af hvormeget man har af alt muligt. Og det skal lige ses at min mor og jeg er begge samlere, så vi har meget. Nu kan vi deles, hvilket har været et ønske længe. Jeg glæder mig helt vildt til at vise jer det færdige resultat, men I må vente lidt endnu:)
Før billede af mit gamle kælderrum hos min kære mor Udover at min blog har fået sig en make-over, har min webshop også fået det. Og jeg er glad, den er lige mig. Jeg synes virkelig Cristina, som er kvinden bag, har fanget netop det jeg ønskede, tusind tak. Jeg er blevet færdig med to skønne tæpper som lander lige straks i webshoppen, link øverst oppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen