torsdag den 17. marts 2016

Gæk gæk gæk...

Påsken ser jeg virkelig frem til. Den står rigtig i familie og vennernes tegn. Den skal nydes sammen med min lille familie hjemme på ønske øen, og jeg glæder mig til at komme hjem. Det er vores første påske på fastlandet, så det at sige at komme hjem lyder stadig mærkeligt i mine ører, men til sidst vænner jeg mig vel til det. 

Det bliver skønt at komme hjem, venskaber skal hjem og plejes og vi har en hel uge, det bliver skønt. Udover det skal jeg/vi noget som jeg virkelig ser frem til. Nemlig at have taget billeder. Jo jo jeg skal lege model for en dag. Jeg ærgrer mig lidt nu over jeg ikke fik taget billeder i første graviditet af min mave, så jeg kunne på den måde for den foreviget, men igen, dengang havde jeg virkelig svært ved min krop begynde at tage på i vægt (når man har sloges med sin vægt hele sin ungdom - kan det være svært at acceptere at kiloene pludselig kommer så hurtigt på igen, når man har brugt så mange kræfter på at få dem tabt). Denne gang er en anden historie, jeg hviler meget mere i mig selv og har accepteret at jeg ser ud som jeg gør, så nu skal det være. Så udover det er mega overgrænsende, glæder jeg mig til det helt vildt. Vi skal have taget nogle stykker, hvor jeg er på et alene, og nogle sammen. Selvfølgelig skal de tages på Bornholm, og uden dørs, bliver nok en kold fornøjelse, men jeg er sikker på udbyttet bliver fantastisk. 

De skal tages i Almindingen ved Lilleborg. De kan da kun blive smukke. Bliver en vild oplevelse. 

3 kommentarer:

  1. God påske sødeste :* lyder skønt med billeder på jeres elskede ønskeø - flytter I tilbage når eks'en er færdig med at læse, eller bliver i på fastlandet?

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :-* ja vi glæder os også rigtig meget til denne oplevelse.Jeg er især spændt på hvad Ollie siger til det:)
      Vi vil gerne tilbage. Det er der vi høre til:)

      Slet
    2. Dejligt I har det sådan - selv har jeg først fundet der hvor jeg hører til, efter jeg er flyttet til Kalundborg med manden. Vi flyttede for ofte da jeg var barn, til at få et rigtigt tilhørsforhold til stedet. Håber I har haft en fantastisk ferie :*

      Slet

Amio At rejse er at leve Bagværk Barnedåb Barsel Beretning Bestilling Billedredigeringsprogram Birds Blog Award Blogdesign Bloggen Blogland Blogleg Blogrod Blogudfordring Butik Buzzador Bytte Bøger Børneliv Børneværelse Carpe Diem Change Away Cowboy Dagpleje Darlings Decotape Deer Det mystiske univers DIY Drømme Dymo Elefanter kom marcherende Elefantitis Elephant Love F for Får Fairy Familie Familien Fascination Flagranke Flet Forandring Forår Forårsrengøring Foto Fra start Fremtid Fund Færdige projekter der bare ligger Fødselsdag Får Gammel kending Gaver Genbrug. Barndom Give Away Giveaway Gravid Graziela Grønne fingre Hagesmække Hangtags Haven Hjemmefødsel Hjælp Hobby Hospital Hue Hus Husflid hvaderpåmenuen Hygge Hynde Hækle Højstol Ideer Instagram Japan Jersey Jul Julegaver Juleskibet Julesysler Juletravlhed Juniorsengetæppe Kill your darlings Kluns Knorrbouillon Kommode Krearummet Kreationer Kuffert Kylle Krylle Kyllinger Køkken Layout lillebror Loppefund Luftballon Lys lægebesøg Mad Makeover Mig Mobile Mormor sysler Mumi Nisser Nr 2 Oliver Om mig Oprydning Opskrifter Ord Overgangen barn til dreng Overlocker Overlocker vs Coverlocker Pakker Papir/tapet Pastelfarver Patchwork Perfektionisme Post Post DK Postmanden Prinsen kom til verden Produktion Pude Puf Punge Pyntekasser På stoffer Påske Rejsen over vandet Rensdyr Retro Retro slange Ræv Scrapbook Selvforkælelse Seng sengetøj Shopbiks Shopping Sjov Skråbånd Slyngevugge Smølfeamork Smølfer Snart 9 mdr gået Sne Sommer Spraymaling Status Stof Stofbutik Stofpakker til salg Stofsamling Stofønske Studio Suttekæde Suttesnorer Sygdom Sættekasse Så er bønderne kommet til storbyen Tanker Tapetsere Tigerdyret Trendsales Troldens værelse Troldeungen Træning Tyske katte Tænder Tæppe Tøjdyr Uddannelse Udfordring Uglepuder Ugler Uheldig USA Veet Velkommen indenfor Vi venter på storken Voksensengetæppe Vuggestue Værnepligten Webbutik Webshop Word Cloud Ynglings Ønske Øen